Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 22 May 2013 | 01:10 | 0 Atasinchi

 Assalammualaikum :) bismillah hirrahman nirrahim . harinie saya tasha selaku pemegang blogg nie ahha ingin bercerita :) mari lah dengar kisah cerita saya satu nie . ha awal nyeh nak tnye agak korang kenal x siapa dia ? ha if koranggg suka stalker aku kat twitter ke pasti korang akan tktahu if korang x kenal meh aku perkenalkan dia , nama dia nurul haziqah korang bole panggil dia eyka ,ikut korang lah janji korang bahagia :D , sini aa aku nak cerita hai hai semuaa , nie lah satu satu nyeh kawan baik yang pernah aku ada :'D korang semua pasti adakan , hehe susah nak cari kawan sebaik dia , aku mmg dalame kenal dia tapi dulu x berapa rapat sangat , mcm biasa je ngeeee , ak suka kacau dia perh semuaa ^^ aku dgn dia dh kawan selama 3 tahun , ha hamik kau hehe . dia nei sweet sangat pastu sukaaa membebel aku rindu nk dgr dia membebel ,seronok sangat ^^ tak ada kawan seindah dia , dia lah terbaik bagi aku. dia neh manje orang dia tauu , sangat manjee , tapi dalam ke-manje-an dia tuh ad serius dia ,hehe aku happy sangat dapat kenal dia , tapi skunk nie dh slowwww sikit huwaa x tahu kenapa , rindu nk bbm dgn dia , rindu aa segala gala-nye kat dia .huwaaaa mcm mana nak perbaiki balik hubungan persahabatan aku dengan dia cm before nieeee , aku nk sgt kita orang seperti dulu T_____________T tapi itu taktau lah menjadi ke tak , setiap doa ku pasti aku akan doakan persahabatan aku dgn dia . eh apa nie cerita nk sedih pula , hehehe , tiada orang lain bole jadi macam dia , diaa caring gila  . sebenarnye banyak nak cerita tapi itulah tetiba ak blur kejap , tgh mencari mood nak bercerita , panjang lagi pasal dia , haha acane nie tlong lah aku , ,tadi byk je nk cerita bila dh cmneh tktau nk cerita apa lagi , . ha oke lahhh mari lah kita serba sikit ngee alahai aku tktau mcm mana kita orang bole rapat dan terlalu rapat , bermula nyeh aku pakai bb , aku pun tktau bilaa . Ya Allah ak dh kenapa mcm terputus putus nak cerita , ada pape ke nie T.T sambung cerita balik harap bole aa cerita panjang lebar eh , eyka nie kuat merajuk tau ahah if korang nak tahu tapi merajuk dia sekejap jelahh :D susah juga nak pujuk bulat nie haha "bulat" kenapa aku panggil dia bulat ahaha itu kena rahsia lah cuma dia dgn aku je thu haha #EH tuh pun nak rahsia ke tasha .biarlah . oyeahh if dia lagi sedih ke badmood ke aku try happy kan dia tapi x lah happy mana ehe .bole lah cumaa dapat hiburkan hati yang lara eh nie cerita lama lah hahha , sumpah otak tgh blur skunk nie T.T . meh aku nasihatkan korang nak cari kawan baik carilah macam dia suka duka selalu ada n selalu memberi nasihat yang ok , zaman skunk nak cari kawan baik sussah kan  , .korang akan susah nk jumpa kawan yang bebetul baik lah cuma sekali sahaja , jangan sia-sia kan :') nanti korang merana ,

                                  Teman akan memberi mu senyuman
                                  Tapi sahabat memberi mu kebahagiaan
                                  Teman akan memberi mu setangkai mawar
                                  sahabat memberi mu setangkai melati.

akhir kata jaga lah persahabatan korangg , jangan pernah sia-siakan , kalau ada salah faham bawak berbincang indah nyeh ad seorang sahabat yang begitu baik :) sekian terima kasih , korang tunggu aa selanjutnyeh cerita aku ,bye bye :* love xixi 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Peace begins with a smile.When a new day begins, dare to smile gratefully. :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ mybestfriend ◕


nurul haziqah.

_______________________________________
◕ Sing ◕

◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google


"