Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 30 July 2014 | 07:30 | 0 Atasinchi

Assalammualaikum my blogger .sudah lama tidak update blog :) alhamdulillah harinie dapat masa sikit untuk update . harinie cerita abt friendship . alhamdulillah aku mempunyai seorang sahabat yang baik dan paling aku sayangg dan friendship kami sudah 3 tahun lebih :) . Aku menyayangi sahabat aku sepereti keluarga aku , terkadang aku merasa cemburu kerna dia memiliki seorang kawan baru dan aku merasa dia tidak sayangg aku seperti aku sayangg dia, tapi Alhamdulillah apa pun halagan aku dengan dia Allah kuat kan hati aku untuk banyak bersabar dan jangan mudah berputus asa. Biar orang nak berkata apa pasal aku dengan dia aku tak kisah yang penting korang tak pernah tahu kami berdua . oh sebelum tuh aku cerita sikit lah pasal kawan baik aku tuh , Nama dia Nurul Haziqah umur dia 20 muda setahun dari aku hehehe , dia nie nak kata manja boleh lah tapi dia nie if dia cakap dia tanak jangan lah ulang nanti kena marah , keras kepalaa juga dia tuhh , dia suka lah colour pink sikit hehe dia nie jenis tak memilih sangat lepastu if dia tak ada mood jangan lah buat dia marah , dia kuat makan ajak lah dia pergi makan dia pasti on je , kaki melepak juga dia ish kadang marah juga if dia asik lepak je aku bukan apa tak suka sangat , risau katakan hehe , caring terlebih buat dia marah bnyak >,< orang caring pun sebab sayangg diaa . kalau nak tahu if kami bergaduh kan saya lah palinggg merajuk lama >,< dulu 2 3 hari dah berbaik dia yang pujuk sekarang dah tak merajuk sebulann , masing masing dh tunjuk ego , ego nie lah buat orang merana . HAHA apa pun terima kasih banyak buat eyka gemok sayang saya :) terima kasih hadir dalam life i  , terima kasih kadang memahami i , terima kasih untuk segalanyaa . saya sayangg awak lebih dari apapunn , walau ada yang menghalang friendship kita , saya akan selalu pertahankan walau macam mana pun ,tanak kehilangan eyka untuk sekian lama :) 
friendship till jannah :D i love you nurul haziqah <3 sahabat paling saya sayangg ,  and Selamat hari raya u olls :) 
sekian terima kasih 

PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Peace begins with a smile.When a new day begins, dare to smile gratefully. :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ mybestfriend ◕


nurul haziqah.

_______________________________________
◕ Sing ◕

◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google


"